Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Polityka Cookies

Wiatmy na stronie MyFitness.PL

Tel.: +48 600 414 602 Mail: monika@monikalefelic.pl
MyFitness.PL
Pandemia zmusiła nas do przejścia na pracę zdalną czyli home office. W pierwszych dniach i tygodniach większość z nas zadawała sobie pytanie - jak pracować wygodnie i efektywnie ?

Kanapa, stół w kuchni lub w salonie - wszystko zostało pośpiesznie zaadoptowane na biuro. Nagle musieliśmy spędzać w domo-biurze coraz więcej czasu. Ta zmiana - brak rozgraniczenia pomiędzy biurem a domem zaburzyła nie tylko nasz codzienny rytm dnia, ale również nasz wewnętrzny balans.

Musieliśmy pogodzić kilka obowiązków naraz : praca, gotowanie, sprzątanie, pranie, lekcje online, pisanie i odpowiadanie na służbowe maile, wideokonferencje, spotkania online .. To powoduje ciągłe rozpraszanie się na milion rzeczy, stres, szybsze zmęczenie i poczucie napięcia czy ze wszystkim zdążę i dam radę ?

Warto zadbać o swoje samopoczucie, o kilkuminutową dawkę aktywności - gimnastyka na "rozprostowanie kości" ! Aktywna przerwa od pracy przyniesie mnóstwo korzyści - w tym także fizycznych i psychicznych.

Proponuję Wam cykl postów HOME OFFICE AKTYWNIE - znajdziesz je na www.facebook.com/ulicznasalagimnastyczna  


home office posture at desk
AdobeStock_163062467
AdobeStock_141573848
AdobeStock_157257569