Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Polityka Cookies

Wiatmy na stronie MyFitness.PL

Tel.: +48 600 414 602 Mail: monika@monikalefelic.pl
MyFitness.PL
Statyczne przeciążenia, na jakie kręgosłup jest narażony, gdy siedzimy, są przyczyną bólu pleców, mogą też powodować przykurcze i osłabienie mięśni oraz wady postawy.

Siedzący tryb pracy sprawia, że nasza postawa przypomina postawę naszych "praprzodków" - zgarbione plecy, zamknięta klatka piersiowa, wystający brzuszek, gdyż mięśnie brzucha są osłabione, mięśnie tylnej części ud przykurczone i napięte. Siedzący tryb pracy regularnie obciąża kręgosłup.
Proponuję wam ĆWICZENIE AKTYWNE SIEDZENIE ! Aktywne siedzenie jest dla kręgosłupa jak trening – zmusza mięśnie do ciągłej pracy, by utrzymać prawidłową pozycję ciała ❗

AKTYWNE SIEDZENIE zapobiega bólom pleców ❗

⏩ Należy usiąść na krześle do samego końca siedziska na guzach kulszowych. Ściągamy łopatki, opuszczamy barki, cofamy brodę. Wydłużamy kręgosłup - rośniemy w górę ! W takiej pozycji kręgosłup pracuje razem z ciałem !

Warto korzystać ze sprzętów, które wymuszają prawidłową pozycję ciała ☑️ np: poduszka sensomotoryczna , można również siedzieć przy biurku na ☑️dużej piłce 
( przez godzinę lub dwie dziennie). Zmusza to do aktywnego siedzenia i wymaga koncentracji !

home office posture at desk
AdobeStock_174993831
AdobeStock_163062467
AdobeStock_141573848