Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Polityka Cookies

Wiatmy na stronie MyFitness.PL

Tel.: +48 600 414 602 Mail: monika@monikalefelic.pl
MyFitness.PL

Co jeść przed i po treningu, Aby trening był bardziej efektywny?

Przed treningiem należy sięgnąć po posiłek, bogaty w produkty o niskim indeksie glikemicznym. Dzięki temu unikniesz gwałtownego skoku poziomu cukru we krwi. Dzięki posiłkom o niskim IG następuje powolny wzrost poziomu glukozy we krwi, a organizm stopniowo otrzymuje energię, która starczy na cały czas trwania treningu.

Przed treningiem porannym należy zjeść śniadanie złożone z węglowodanów, zarówno złożonych, jak i prostych. Gdyż Węglowodany  dostarczają najwięcej energii, dzięki której mamy siłę do wykonywania ćwiczeń.
Dobry pomysł to owsianka lub kasza jaglana z masłem orzechowym, owocami sezonowymi, jogurtem naturalnym.

Po treningu należy zjeść produkty o wysokim indeksie glikemicznym, które są szybko przyswajane przez organizm. Po intensywnym wysiłku fizycznym musisz prędko naładować  akumulatory, czyli szybko uzupełnić zapasy glikogenu w mięśniach.
Ponadto należy uzupełnić niedobory białka, z którego zbudowana jest  tkanka mięśniowa.  wysiłek fizyczny przyspiesza metabolizm, przez co wzrasta zapotrzebowanie na białko, Dlatego po zakończeniu ćwiczeń warto sięgnąć po białko (twaróg, jogurt naturalny, chude mięso, ryby, jaja, soja, warzywa strączkowe)
czyli W posiłku po-treningowym powinny znaleźć się przede wszystkim węglowodany i białko !



zdjęcie1
zdjęcie5
carrot-kale-walnuts-tomatoes
paper-bag-full-healthy-food